Bishíci a jiné potvory z bestiáře dnešních teenegerek

2. června 2011 v 19:48 | Tereza Matoušková |  Postřehy a odbornosti
Hned na úvod bych ráda zdůraznila, opět, že proti homosexuálům a bisexuálům pranic nemám. Myslím, si že tolerance je zde naprosto namístě. Tímto článkem se rozhodně nechci takto orientovaných lidí nijak dotknout. Berte to, prosím, s nadhledem.

Začalo to tím, že jistá blogerka Blanch začala "spamovat" titulní stranu svou slashovou povídkou na pokračování. Budiž, to se dá přejít. Bohužel, když jsem klikla na článek hned pod tím vším od Mystann, vyskočil na mě obrázek chlapce ve velice nechlapeckém oblečení s nalakovanými nehty a článek o tom, jak slečna miluje bishíky. Dobře, každý máme jiný vkus, fajn, fajn, fajn. Bohužel, podobný úklep se mi ten den podařil ještě několikrát. Začala jsem vážně uvažovat, jestli nejsem nějaká divná.
Víte, mám pro vás velice šokující zprávu.
Zjistila jsem, že se mi líbí chlapi, ze kterých testosteron jenom srší. Vysocí, vousatí, ramenatí, dokonce snesu i pivásek. Pánové od rány. Černokněžníci s hlubokým hlasem. Barbaři, kteří vás odtáhnou za vlasy do své jeskyně a tam vás s hekáním přehnou. A co hůř. Jsou to heterosexuálové. Šoustat chlapy jim přijde odporné. Odpusťte.

Teď vážně.

Já tento trend vlastně docela chápu. Stačí jedním očkem sjet na dolní lištu služby blog.cz (člověk se tomu nevyhne), kde se nachází upoutávka na doma.cz. Anální sex, orální sex, jak si víc užít sex, jak mu správně vyhonit, proč mu honit víc, proč mu nehonit, honit mu?,... Je jasné, že v takové záplavě podnětů, začne být člověk brzy přesycen a hledá nějakou alternativu. To je jedna věc. Druhá podle mě je, že romantičtěji založené dívky prostě přístup kluků odkojených na pornu asi zrovna dvakrát nebere. Potom vidí v homosexuálech ty citlivé a dokonalé bytosti, které kdesi cosi.

Nebo to má ještě jiný důvod? Co já vím?

Jenomže homosexuálové jsou taky jenom lidi. Nejsou o nic lepší ani horší než heterosexuálové. Rozcházejí se. Podvádějí se. Hádají se. Jsou na sebe hrubí. Když vám přijde na mobil se simkartou, kterou vám daroval bývalý přítel, sms...

Ahoj, Tondo,
já na ten análek moc nejsem. Jsem spíš romantičtějšího založení - procházky a tak. Tak co s tím uděláme?
Leoš

…není to o nic příjemnější, než když totéž přijde od nějaké ženské. Když se dozvídáte o tom, že se váš ex včera vyspal po pitce v hospodě se svým kámošem, je to úplně stejné jako by se vyspal s kámoškou. To, že někdo souloží i s muži, nemusí nutně znamenat, že je to andělské stvoření. Může vám ublížit úplně stejně jako heterosexuál. Nemusí to být ten roztomilý individualista v úzkých kalhotách. Mnohdy to na tom člověku ani nepoznáte. Nemá to napsané na čele. Ani na prdeli.

Jsem zvědavá co přijde příště. Kdysi to byli galantní pánové z harlekýnek, potom cool týpci z dívčích románků, teď jsou to homouši... Co takhle pejsci? Ti tu ještě nebyli. No, ale považte...

Takový hafan.

1. Bezmezně vás miluje.
2. Nikdy vás neopustí
3. Nechá se sekýrovat
4. Vždycky vám ochotně naslouchá
5. Nechodí do hospody
6. Co se týče sexu... No týrání zvířat tu podporovat nebudu, ale taky nebudu zastírat, že to nejde.

Takže psí slash. Začněte si ho psát do zásoby. Brzy to bude pecka.

Haf, haf, komisař Rex už se na vás těší.

Temnářka
 

21 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Daletth Daletth | Web | 2. června 2011 v 20:04 | Reagovat

V tom případě jsme asi divné dvě..., neboť na chlapy mám stejný názor...
Myslím, že nejde o to, že by se jim zdáli citliví, ale zkrátka chtějí být jiné a "obyčejní" mužští jim nestačí. Však ona tahle móda, jako všechny ostatní, zase odezní... :-D
Ale psíci zní lákavě 8-)

2 KadetJaina KadetJaina | Web | 2. června 2011 v 20:06 | Reagovat

:-D Je vidět, že jsi přesycená toho všeho yaoi a slashe, který se v posledních letech rojí :).
Jenom, abych to trochu upřesnila. Bishík není označení pro homosexuála, ale hroně moc krásného, dokonalého, dívčího vzhledu, chlapce, který je galantní a tak všeobecně :-D Dokonalá ukázka kluka, kterýho si musíš zákonitě splíst s holkou. (Hm, možná to přeháním a ostatní otaku mě teď ubijou.) Je fakt, že se bishíci často do yaoi/slashe vrážej, protože nahrazujou holku. Abyto mělo šmrnc.
Taky budu mít ale radši pořádnýho chlapa, než manekýny, kterým vadí si rozhodit účes. Ideální chlap... Inu, Wolverine! :-D :-D

3 Babe Babe | E-mail | Web | 2. června 2011 v 20:07 | Reagovat

Já su na entity s červenými vlasy, které vládnou světu :D:D například Osud ^^. :D

Ale psí slash by byl fajný! :D

4 Sikar Sikar | Web | 2. června 2011 v 20:07 | Reagovat

Božínku! Tenhle článeček mě rozsekinkal, honem si utíkám přepudrovat nosík!

(Uffff... ještě že tam nějak patřím to té kategorie fikbarbarů)

5 M M | Web | 2. června 2011 v 20:09 | Reagovat

Mám najlepšieho kamaráta a zhodom okolností je Gay a musím povedať, že je niekedy svojou metrosexualnou, egoistickou povahou horší i keď zvyšok triedy inteligenciu postráda. Ale stále ho mám cez to rada :)
Erm, máme podobné chute, čo sa týka mužov. Musím i spomenúť, že u niektorých sú zvlášť sexy dlhé vlasy :)

6 Samotářka Samotářka | Web | 2. června 2011 v 20:22 | Reagovat

U toho hafana jsem se pobavila. Úžasný článek, mám stejný názor. Opravdu nesnáším ty přiteplené kluky v úzkých růžových třičkách a ouzonkých džínách. A je jedno jetli jsou „teplí“ nebo ne.

PS: Už připravuji povídku o romantických procházkách se psíkem. Samozřejmě zakončené nějakou erotickou scénou ve zvířecím pelíšku. xD

7 agrrr agrrr | Web | 2. června 2011 v 20:27 | Reagovat

[3]: Já mám obdivovatelku? Ach, ale já už jsem zadaná.... :-D

8 Introverted Introverted | E-mail | Web | 2. června 2011 v 20:29 | Reagovat

Pes - Nejlepší alternativa. Vždycky jsem to tvrdila. Neopustí,vždycky se bude dívat nezaujatým pohledem,a vůbec. Hafík je nejlepší možnost :-D .

9 Katanga Katanga | E-mail | Web | 2. června 2011 v 20:31 | Reagovat

Článek vcelku úsměvnou formou poukázal na realitu. Po ulici se pohybují chlapci v úplých, žůžových tričkách, ještě úplejších džínách (které bych na sebe ani já dobrovolně neoblékla, ačkoli jsem dívka), kteří hysterčí jako malé puberťačky kvůli každému špatně překříženému vlásku. Nadsázka? Kéž by.
Na chlapy mám stejný názor jako ty, měla by z nich chlapskost prostě čišet. Jen mám trochu obavy, že pořádní chlapi prostě vymírají, evoluce nám přinesla nový druh samečků a skoro se bojím, že pejsci budou nakonec ta lepší alternativa.

10 Lily of the valley Lily of the valley | Web | 2. června 2011 v 20:32 | Reagovat

No jo, hoši, co se zhlížejí v každé vitríně, jen aby se ujistili, že jim jejich nagelovaný účes nerozfoukal váneček...
Popravdě, já na první pohled radši ty chlapy (ale že bych já zajímala je?:D), co vědí, jak vypadá třeba lopata, nebo umí opravit sekačku... Ale na druhou stranu, oni ti gentlemani taky nejsou k zahození, ale aby to nedošlo k určitému extrému (viz. přítel spolužačky: "Můžu si vytáhnout kapesník?" On ji totiž držel za ruku...)

11 Lucia Lucia | Web | 2. června 2011 v 20:32 | Reagovat

Divím se,že takový-pro mě-dlouhý článek jsem vůbec přečetla.Zaujalo mě to.Ale nevím co k tomu dodat.Myslím,že si řekla vše.

12 Babe Babe | E-mail | Web | 2. června 2011 v 20:33 | Reagovat

[7]: Obdivovatelnítko! :D nezapomínej na střední rod. Já su taky zadané :P nemysli si, nejsi jediná červenovlasá entita vládnoucí nad světem. A některým z nich se selátka líbí ^^.

13 maglaiz maglaiz | Web | 2. června 2011 v 20:45 | Reagovat

Nádherný článek! To s tím psem mě sejmulo ze židle :-D

14 Destinaetus Destinaetus | E-mail | Web | 2. června 2011 v 20:46 | Reagovat

Mohu říct, že máš pravdu :D Slashi a podobnému se mi naštěstí daří vyhýbat.
A dnešní "idealizování" nás teplých mi víc než leze a nervy. Nechápu jak si někdo může myslet, že homouš automaticky uctívá růžovou, každý ráno si geluje namelírované vlásky, nosí uplý rifle a má duhovou vlaječku na autě. By se ty holčičky divily kolik je holohlaých/dlouhovlasatých/dredatých gayů co nesnáší tyhlety prototypy "mužských bárbín". Já osobně mám na chlapy podobnej názor jako ty Temnářko (pokud tě to znechutilo, tak se omlouvám).

[9]: Heteráci nevymíraj, je nás pořád stejný množství. Jenom 1) Už se nemusíme hnát do manželství z hecu a je lehčí to říct okolí 2) Je móda být dnes bez mozku a přihřáti heteráci s buznama do toho krásně zapadaj. Bohužel.

15 VelííQ VelííQ | Web | 2. června 2011 v 20:48 | Reagovat

Tak to mě pobavilo... :D :D Já teda tyhle povídky o homosexuálech taky zrovna moc nemusím (dvě čtu a vůbec nechápu, jak je to možné!), ten obrázek od Mystann se mi líbí. I ten kluk. Ale jinak mě bisexuálové nepřitahují, ale taky ne chlapy s vousy, ne děkuju. Spíš takový normální kluci, co vypadají jako normální kluci a ne jako lidi z doby kamenné.. :) :D nebo který se chovají jako holky... :D

16 Viollet Viollet | E-mail | Web | 2. června 2011 v 20:51 | Reagovat

Drsně napsaný, ale je to tak... Docela mě to pobavilo :D Ještě nedávno sem ani nevěděla, že nějaký yaoi a podobný věci vůbec existujou, ale teď už se to nedá přehlídnout. O to víc mě překvapilo, kolik takových holek kolem mě je... No, můj vkus je trošku jinde :-P

17 Lomeril Lomeril | Web | 2. června 2011 v 20:55 | Reagovat

Problém je, že spousta holek má pocit, že gayové budou jaksi emaptičtější a citlivější než normální chlapi. Nevím, osobní zkušenost nemám, ale připadá mi, že to, že je někdo na chlapy o jeho povaze neříká nic jiného, než že je na chlapy.
A jo, chlap má vypadat jako chlap, ne jako hermafrodit (říká holka, jejíž ideál krásy je Ben Barnes a kterou spolehlivě pošlou do kolen dlouhé vlasy).

18 Katanga Katanga | E-mail | Web | 2. června 2011 v 20:58 | Reagovat

[14]: No jo, chlapci, u kterých bych se nedivila, kdyby si i holili nohy, vám ten průměr dost kazí, chlapi... :(

Ale to s homosexuály máš pravdu. Ne každý je jen žůžový úlisák s gelem. Jeden z mých blízkých přátel je gay, chodí v černém, nadává jako dlaždič a poslouchá metal. Skvělý chlapík :)

19 Adelaine Monroe Sawyer Adelaine Monroe Sawyer | Web | 2. června 2011 v 21:16 | Reagovat

Jo, konečně někdo!
Slash nesnáším z toho důvodu, že většinou kurví Harryho Pottera - mladý holky, co si myslí, že ze Snapea udělají romantickýho sexy drsňáka a z Lupina a Severuse romantický pár. Pardon, ale je mi z toho na blití. Když už tohle (Ne, taky proti nim nic nemám) tak proboha alespoň ať si vymyslí něco jiného a nekurví díla jiných lidí!
A další věc, která mě na tom štve je ta,že když má někdo rád yaoi nebo slash, tak platí: když už, TAK POŘÁDNĚ. KAŽDÁ yaoistka nebo slash(erka?) na kterou jsem narazila tím byla posedlá. Básnila o tom, jak se olizuje tenhle a tamten, jak jsou tihle skvělý pár, a blablablabla.
Prostě.. nic proti homosexuálům nemám, ale jak jsi psala, jsou to jen lidi, proboha. Ne princové na bílým koni v obklopení dalších nahejch vypracovanejch citlivejch chlapů.

A jestli někde najdu slash, jak se olizuje Edward s Jacobem, tak se od někoho nechám znásilnit.
(Hezký článek. :-D)

20 Tenny Tenny | Web | 2. června 2011 v 21:18 | Reagovat

No, nebudu zastírat, tyhle věci čtu. Je to skvělé na odreagování. Na druhou stranu, jenom čtu a to je tak všechno. :-D
Že homosexuálové jsou taky lidi vím už od doby, co se mi jeden můj známý k této orientaci přiznal. A můžu říct, že je to pořád stejnej otrava, přemoudřelec a úchylák s děsným smyslem pro humor jako předtím.
A když jsem mu jednu slash povídku ukázala, notně se vyděsil, chudák. xD

Ona ta homo mánie zase přejde, no. Nezasažení musí zatnout zuby a vyhýbat se nebezpečným stránkám.

A dodám, že bishík je česká zkomolenina japonského bishounen - což je doslova hezký kluk. Bishík může mít jakoukoli orientaci, ale musí mít hezký ksicht, jinak to bishík není. A takzvaný bishíci se vyskytují spíše v oněch romantických příbězích s ženskými hrdinkami. :-)

21 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 2. června 2011 v 21:20 | Reagovat

[1]: Co takhle do trojky s nějakým urostlým ovčákem? :-D

[2]: http://moviesmedia.ign.com/movies/image/article/742/742513/wolverine-20061030012653559.jpg :-)

[3]: Ovčák? :-D

[4]: To jo, jinak bych s tebou nešťouchala. :-D

[5]: Tak dlouhé vlasy jsou úplně nejvíc. :-)

[6]: V pelíšku, s ovčákem... :-D

[8]: Haf, haf. :-)

[9]: Ovčáci, čtveráci. 8-)

[10]: Nejlepší je gentleman, co ví, jak vypadá lopata. :-P

[11]: Dík. :-)

[13]: Dík. :-) Pejsci jsou nej. :-)

[14]: Proč by mě to mělo znechutit, však takoví jsou nejlepší. akorát konkurence, no. :-D

[15]: Vousky, nee? Žádné lechtáníčko knírem? :-D

[16]: To můj též. :-)

[17]: Já mám taky ráda dlouhé vlasy. Metaláčci jsou rozkošní. :-)

22 Anička číslo dvje, píšící z dračího břicha Anička číslo dvje, píšící z dračího břicha | E-mail | Web | 2. června 2011 v 21:22 | Reagovat

Zlatý Orbix Xaxis, jež se, když se urvala páka, postavil na vrchol věže místo hromosvodu, aby nezmeškal velebouři...

23 Podivuhodný masochistický poutník, co si říká Čalamáda June Podivuhodný masochistický poutník, co si říká Čalamáda June | Web | 2. června 2011 v 21:26 | Reagovat

Heej to je krutý xD. Vždyť já vim! To, že se mi líbí mužmuž neznamená, že jsem něčím ovlivněná nebo retardovaná 8D. A nemaluju si obrázky o tom, jak je někdo super že je homo. Znám kluky, co jsou naprostostí idioti a pak se líbaj.
(Ale taky znám i malý holky, který si ty obrázky malujou. No co už, vyrostou. Věřím tomu, že i mě yaoi omrzí. Nehledám v tom něco vyššího xD. Taky bych mohla být posedlá štrikováním.)

A hele jaká je to náhoda! Zrovna proto jsem nakreslila Gregora... protože jsem si připomněla, co jsi říkala - ramenatější, mužnější, testosteronovější. Jen má divný vlasy (ale má ruskej nos 8D).

P.S.- divila by ses, ale Mystann má ráda kluky s hrudí 8D. Jen je trochu úchyl (taky xD).

24 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 2. června 2011 v 21:26 | Reagovat

[19]: No, Potter slash to je konec z toho umírám. Nejlepší jsou ty argumenty typu" "Ale Lupim vlastně proti Snapeovi nic neměl, tak proč by spolu nemohli spát." Bohové. 8-O

[20]: Vidíš, ale když zadáš bishík do googlu, tak ti vyjedou fotky oblizujících se chlapců. Nezasvěcenec jako já si to potom vyloží jasně. :-D

25 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 2. června 2011 v 21:28 | Reagovat

[22]: :-D

[23]: Mystann tak moc neznám, jenom jsem viděla obrázek a vzpoměla jsem si, tak jsem ji zmínila. :-) Ale jsou i mnohem mnohem horší, než ona. Mystann je v poho. :-)

26 Pansy Pansy | Web | 2. června 2011 v 21:28 | Reagovat

skvělej článek!

27 Podivuhodný masochistický poutník, co si říká Čalamáda June Podivuhodný masochistický poutník, co si říká Čalamáda June | Web | 2. června 2011 v 21:31 | Reagovat

[19]: - zak to nečti. Těm holkám to jednou dojde 8D.

Jinak - MNĚ SE NEJVÍC LÍBÍ PANKÁČI!
Nejkrásnější kluk široko daleko je ten v černy s vyholenou hlavou! Ou jé 8D

28 Sikar Sikar | Web | 2. června 2011 v 21:40 | Reagovat

[21]: šťouch

29 Lennroe Lennroe | Web | 3. června 2011 v 0:01 | Reagovat

O něčem podobném jsem chtěla napsat už hrozně dlouho, asi od doby co Sikar na blogu uvažoval nad tím, proč se z každé holky vyklube yoistka. Vzdala jsem to protože jsem nemohla přijít na to, jak článek pojmout, tobě se to povedlo.
Hmmm, jak bych to...abych se moc nerozepsala.
Asi tak, já mám ráda slash, shonen-ai a takové ty blbiny, ne proto že by mě to nějak přitahovalo, ale prostě proto, že většina romantických věcí je hrozně nudných a na druhou stranu občas přece jen dostanu chuť na něco takového něžného a se dvěma chlapama to taková nuda není.
Na druhou stranu přítel vždycky říká, že homofobie už ani není aktuální problém, teď se rozmáhá heterofobie. A má pravdu, i když tedy my, co máme blog to asi vnímáme trochu zkresleně. Těžko říct, co se nám líbí na chlapech který by s náma nikdy nic neměli.
A bishíci, co si pod tim má člověk představit? Jo takhle možná nějakej gothic, no proč ne, ale kluk kterej na sebe jednou vezme růžovou jakoby ztratil koule, nemám ráda gely, a hromady voňavek a to všechno, proč my holky bychom se pro ně měly tak opečovávat, když oni stejně koukaj víc na sebe do zrcadla. Řekla bych, že na chlapech jsou krásný úplně jiný věci a na ty strašlivý metrosexuály jsem alergická. A hlavně, dělají gayům ostudu, nejsou teplí, ale kvůli nim si každej představuje homosexuála tak, jak si ho představuje. Já jich sice moc neznám (asi dva, tak nějak) ale ani jeden se navenek nijak neliší od kterýhokoli jinýho chlapa.
Dovedu pochopit tu zálibu v "teplé romantice" ale jenom když to člověk dokáže oddělit od reality.
Jo a pamatujete na Beethovena? To byl sexy pes.

30 Elinor Elinor | 3. června 2011 v 8:18 | Reagovat

Hm, co takhle slash komisaře Rexe a Beethovena? Ještě Gmorka by tam šlo zapojit... :D :D :D

31 Sikar Sikar | 3. června 2011 v 8:46 | Reagovat

[30]: jedině psa Baskervillského!

32 Storycollector Storycollector | Web | 3. června 2011 v 11:14 | Reagovat

Pojem bishonen skutečně původně pochází z označení pro krásného kluka (někdy víc, někdy méně romanticky založeného),je spíš metrosexuál (jestli), než homosexuál. Ostatně je to hlavní hrdina shoujo mang. Co by si s ním hlavní hrdinka počala, kdyby s ní nechtěl chodit, natož něco dalšího? Na druhou stranu někdy si cílová skupina splete žánr a pár hezkých kluků spáruje mezi sebou.
Přiznám se, že shonen-ai si taky občas přečtu, ale způsob: 'Kašlu na hlavní hrdinku, když si neumí vybrat, tak budou žít tihle dva chlapi spolu.' neprosazuju.
O psím slashi mi ani nemluvte! Jednou jsem vzala na procházku svého psa a venku byl další jorkšír. A ani nevím, jak k tomu došlo, ale ten druhej se pokusil Kubu obskočit. No, bylo to zvláštní. 8-O  ??? (V tomhle případě se to dá klasifikovat jako znásilnění, protože Kuba je rozhodně na samičky, ale u psů má mnohem větší štěstí. :-D )

33 Cirrat Cirrat | Web | 3. června 2011 v 12:40 | Reagovat

Se psím slashem jsi pozadu - kolikpak toho už bylo napsáno na téma Severus Snape vs. Remus Lupin ve vlčí podobě například...

Jo, spousta (hlavně mladých, ale není to pravidlem) holek si homosexuály idealizuje. Boha, jsou to úplně stejný lidi jako všichni ostatní - i mezi nima jsou prasata, sobci, nerdi a já nevím co všechno ještě :-D

34 Madeleine Madeleine | E-mail | Web | 3. června 2011 v 14:19 | Reagovat

Nikdy jsem nepochopila proč bych jako heterosexuálka měla psát slash. Vůbec bych se nemohla do povídky vžít. Možná, že jsem na tohle moc upjatá. :-D Každopádně, každému podle jeho gusta. A s těmi chlapy, bohužel vždycky když vidím diskanta ve žlutém triku a s takovými těmi slunečními brýlemi, co tvrdím, že by měli být jen pro holky, chce se mi zvracet.Chlap má vypadat jako chlap. Ať už mladý nebo starší, v managerským obleku nebo v metalovým triku, nebo leckterý model v reklamě. Ale musí mít chlapský charisma. A ten zatracený testosteron v normě. :-D

35 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 3. června 2011 v 14:24 | Reagovat

Maminko, proč jsem černej?
Buď rád, že neštěkáš, to byl tenkrát hroznej mejdan ...

36 Arvari Arvari | Web | 3. června 2011 v 15:43 | Reagovat

Vidíte, a mně zase psát gay (a i lesbi nebo prostě bi) povídky prostě baví mnohem víc než psát běžnou romantiku. Prostě jsem slasherka. A se vžíváním nemám ten nejmenší problém.
A už od puberty se u mě vyskytuje náklonnost k lehce (až lehce víc) zženštilým mužům (přičemž snad všichni JSOU hetero), prostě pro mě jsou přitažlivější. V Pánovi Prstenů se mi taky víc líbil Legolas než Aragorn... :-D Jasně, někomu se to líbit nemusí, ale můj vkus mi to velí, a já poslouchám.
A gaye si neidealizuju, to by mě ani nenapadlo...

37 Storycollector Storycollector | Web | 3. června 2011 v 15:59 | Reagovat

Arvari, mě se líbil Legolas, Aragorn, ale i Boromir, Saruman a hobití čtyřka.  Víte, co je nejhorší? Když se vám líbí jen imaginární chlapy a když už se člověk zamiluje do živýho člověka, tak dostane kopačky. Achjo. ;-)

38 Arvari Arvari | Web | 3. června 2011 v 16:17 | Reagovat

Díky, zamilovala jsem se do živýho, zženštilýho a bisexuálního (no, z větší části i homosexuálního!) kluka, a kopačky jsem nedostala... :-D

39 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 3. června 2011 v 16:23 | Reagovat

[26]: Dík. :-)

[28]: Šťouch. :-)

[29]: Beethoven byl super, ale já víc ty ovčáky. Nebo ČSV. To je vyloženě kus. :-D

[30]: Gmork! Tak to bych slintala i já. :-D

[31]: Nedělej z toho horor. Nebo grupáč. :-D

[32]: Nevěděla jsem, že jsou jorkšíři taková prasata. No ještě, že to nebyl vlkodav, to potom chudák Kuba. :-D

[33]: Cože? No a Snape byl taky vlk nebo v normální chlapské podobě? Ty vole, to už je moooc. :-D

[34]: Taky si myslím. :-D

[35]: :-D

[36]: Sto lidí, sto chutí. :-)

[37]: Tak podle mě Aragorn není zas takový svatoušek, to jenom Tolkien o jeho sexualitě taktně mlčí. Takový osamělý hraničář na cestách... no nechtěla bych být v kůži Arwen. :-D

40 Cirrat Cirrat | Web | 3. června 2011 v 19:22 | Reagovat

[39]: Jop. No hádej! Chceš poslat odkaz? :-D

41 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 3. června 2011 v 20:20 | Reagovat

[40]: No, ale jo, jsem zvědavá, jestli je to tak ujeté, jak si myslím. Ale kdyžtak mě máš na svědomí. :-D

44 Ozzro Ozzro | Web | 3. června 2011 v 23:04 | Reagovat

No jo, teď jsou bisexuálové a homosexuálové dost v módě. Souhlasím naprosto s Temnářkou jak píše, že i homosexuálové si mezi sebou ubližují. Ty vztahy fungují stejně jako u heterosexuálního páru. Ovšem nehorší na týhle "módě" je, že někteří to dělají jen pro to, že to je prostě v kurzu. To mi přijde dost nepřirozený se dávat na něco, co mi třeba vnitřně nesedí.

45 Elinor Elinor | 4. června 2011 v 5:25 | Reagovat

[39]: takže slash Gmork vs. vlčák se nemime účinkem? :-D začínám uvažovat, že si založím blog... na můj web mi totiž slash nesmí ani páchnout! :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

46 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 4. června 2011 v 7:18 | Reagovat

[44]: :-)

[45]: No, pejsci asi nakonec nebudou, ale to co chystáš, je taky pecka. :-D

47 nel-ly nel-ly | Web | 4. června 2011 v 9:46 | Reagovat

Myslím, že by všechny ty holky, až dorostou, byly dost šokované, kdyby všichni ti, které tak párují, byli doopravdy gayové...
Já si teda uvědomuju jen Bishonka a to je, chudinka, dooprady ten nejošklivější pejsek, co znám :D každopádně na nějaký ty drsnější choutky asi stavěnej nebude :D

48 dorray dorray | E-mail | Web | 4. června 2011 v 13:58 | Reagovat

Heh tohle mě naštěstí minulo, ale zní to dost děsivě... Možná to bude tím metalovým kruhem, ve kterém se pohybuju. :)

[43]: Bože... Bože... To je naprosto šílený. Je mi zle.

49 Laura Laura | E-mail | Web | 4. června 2011 v 14:16 | Reagovat

Zase článek, který mi mluví z duše... Přijde mi, že to ty holčičky bere tak nějak od doby Tokio Hotelu a twincestu jejich dvou frontmanů, tedy spíš frontboyů. Pak se s tím roztrhl pytel a stejně jako všechny možné prasárny to přišlo z Japonska. Jak mám Japonsko ráda, Hentai jim chválím, tak některé věci jsou už moc.

Za sebe zasvěceně můžu říst, že všechny druhy fanfiction jsou mi cizí i se slashem. Takže jestli se z každý holky stane Yaoistka, tak jsem chlap.

Můj ideál chlapa je vysoký, ramenatý, vousatý, vlasatý, chlupatý, no prostě chlap, no.
Mí nejlepší přátelé jsou gayové a jeden je bi, ale zrovna tohle z nich lepší lidi nedělá. Jsou schopni si zle nadávat, dělat naschvály, a někdy snad i hůř, něž kdyby byli hetero, takže přincové na bělouších se fkt nekonají.

50 hakuka hakuka | 4. června 2011 v 15:27 | Reagovat

Opravdu upřímně bych těm slečnám  přála seznámit se s pár homosexuálními pány, se kterými mám zkušenost já. Rozhodně to nejsou nežná stvoření s nalakovanými nehty. Ono poslouchat řeči jako: "Hele, neříkej Pepovi to s Tondou. My jsme si jen tak vypomohli..." Ble! Lidi jsou lidi, orientace je to poslední, co by z nich dokázalo udělat něžná stvoření :-)
Ne, tuhle módu nechápu a nepochopím. Pokud chlap tráví v koupelně víc času než ženská, je něco sakra špatně. :-D

51 Cirrat Cirrat | Web | 4. června 2011 v 16:52 | Reagovat

Mno, dle mé zkušenosti, když už chce chlap v posteli chlapa, chce tam většinou CHLAPA a ne nějakou navoněnou polonalíčenou leklou rybu, která se při první příležitosti rozbrečí nad tím, jak je život krutý (aneb jak mi vychází průměrný "homosexuál" z velkého vzorku fanfikcí).

52 Sikar Sikar | Web | 4. června 2011 v 16:59 | Reagovat

[39]: gruppenpes sex, milostný trojúhelník... Béééééthoven a Rex milují psa Baskervilského, jenž však miluje pouze Rexe...

radši šťouch.

53 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 5. června 2011 v 3:16 | Reagovat

[47]: Proč by ne? Ten zlověatný bishončí výraz mluví za vše. :-D

[48]: Taky se pohybuji v metalovém kruhu... No, i když mrňaví patnáctiletí extrazlí blackmetalisté taky stojí za to...

[49]: Tak, tak... :-)

[50]: Ať si tráví. kolik chce, ale nesmí tam přijít o koule. :-)

54 Cirrat Cirrat | Web | 5. června 2011 v 10:09 | Reagovat

Hej, tak tohle by se ti mohlo líbit: aneb komiksářovo pohled na yaoi a yuri :) Dost mě to pobavilo http://syacartoonist.com/yuri-and-yaoi

("In many ways I think Yaoi and Yuri undermine homosexual behavior and give people a false impression of what it’s like to truly be gay.")

55 Elinor Elinor | 7. června 2011 v 23:22 | Reagovat

[53]:i s eunuchy může být zábava ;) :-D

56 Julie Julie | 8. června 2011 v 22:56 | Reagovat

Nerada ti to říkám, ale ne všechny milovnice bishíků jsou teenagerky. Na tuto skutečnost šeredně narazil například jistý redaktor nakladatelství vydávajícího mangu, když na kritickou rezenzi své práce reagoval ve smyslu: "nekecejte mi tu holčičky o něčem, o čem nemáte ani páru." Dvě z oněch holčiček, co s ním v komentářích diskutovaly, byly taktéž redaktorky. Jedna ho následně seřvala na Světě knihy.
Holky, co čtou yaoi a píšou slash, nejsou (určitě existují i výjimky potvrzující pravidlo) pubertální blbky. Prostě mají jen vkus odlišný od tvého.

57 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 9. června 2011 v 2:40 | Reagovat

[56]: Špatně jsi mě pochopila, článek si nečetla celý nebo se nepohybuješ v prostředí jako je třeba blog.cz. Já nikomu jeho vkus neberu, ani nic nediktuji, ať se třeba osmdesátileté babce líbí kulhaví černoší, co je mi do toho. Problém ovšem nastává, jakmile na kulhavé černochy narážíš na každém rohu, obvykle na blozích náctiletých a obvykle v nechutně zidealizovaném provedení.
Jenom prostě uvádím některé věci na pravou míru a vyjadřuji vlastní názor do opozice k těch jejich. Protože se jako heterosexuál a milovník testosteronu cítím ohrožena.
To, že je někdo kulhavý černoch nebo bishík nebo homouš přece neznamená, že je dokonalý nebo lepší, než jiný člen pánské populace. :-)

58 Lennroe Lennroe | Web | 12. června 2011 v 21:10 | Reagovat

[53]: A co teprve mrňavé čtrnáctileté extrazlé gothičky...

59 matanov matanov | Web | 12. června 2011 v 23:13 | Reagovat

Lidi, kteří dali úmyslně míň jak pět hvězdiček, nemají smysl pro humor :-D

60 ratuska ratuska | Web | 13. června 2011 v 23:52 | Reagovat

Ach, už vím, kde se vzal podnět k úchylnému Sherloku Holmesovi.

61 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 14. června 2011 v 9:45 | Reagovat

[58]: Ty už bohužel pomalu vymírají. :-(

[59]: Tak já se taky nezasměju u americké komedie o prdění. Každý vidí humor jinde. :-D

[60]: :-D  :-D  :-D

62 Lennroe Lennroe | 28. června 2011 v 21:12 | Reagovat

[52]: A proč je zrovna Beethoven ten odstrčenej?
...Jó ták, já už to chápu, on si pes Baskervillský nakonec uvědomí, že jeho nenávist k Beethovenovi byla pouze skrytá láska a bude z nich šťastná trojka, že?

[61]: U nás ne...

63 Ebolin Ebolin | Web | 11. ledna 2012 v 20:10 | Reagovat

Uvádíš dobré příklady ;-)
Na "psí" ligu se těším, miluju pejsky :-D

64 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 12. ledna 2012 v 2:47 | Reagovat

[63]: Haf? :-)

65 Accuracy Accuracy | 24. března 2012 v 22:36 | Reagovat

No ano, jsem asi divná a jsem asi úplně mimo, ale co to ti bishíci jsou? Pochopila jsem správně, že se jedná o homosexuálně orientované muže/chlapce s ženským oblečením a případně make-upem?
(Mimochodem, v tom výčtu typů osobností jsi zapomněla na elfy, roboty, upíry a vlkodlaky... To už fakt možná budu mít radši toho gaye, pokud tedy bude normálně oblečen...)

66 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 24. března 2012 v 23:38 | Reagovat
67 Marionette Marionette | Web | 30. září 2012 v 19:35 | Reagovat

Úžasně napsaný článek o.o Já tedy osobně gaye nepodporuju ale ani je neodsuzuju. Každý jsme se narodil takový jaký zkrátka jsme ale nemusíme se s tím chlubit, natož zakládat fankluby a strkat to podnos každému kdo se k nám přiblíží.

68 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 1. října 2012 v 23:07 | Reagovat

[67]: Já si myslím, že by se to mělo brát jako normální věc. :-)

69 Shinsuke von Wonderland Shinsuke von Wonderland | Web | 8. prosince 2012 v 22:51 | Reagovat

A smysl článku? Že jsou podle tebe gayové až moc podporováni společností? Tak jsem to, alespoň z textu pochopil.

To, že občas nějaká holka je poblázněná do yaoi či shounen ai => pravé japonské označení pro sex nebo vztah mezi muži tak v tom nevidím nic špatného.

Zkus se někdy vzít s nějakou svojí kamarádkou za ruku a vykousnout se někde na veřejnosti a uvidíš, že okolo bude víc lidí, kteří na tebe budou koukat nenávistným pohledem než těch co řeknou, že jste zamilované hrdličky. A co teprve u kluků :)

Takový svět je a nikdy se to nezmění, lidi to berou jako nový trend, který za jejich let nebyl, ale neuvědomují si, že jsme si svoji orientaci při narození nepřidělili jen, aby jsme v budoucnu byli "IN".

Vím, že jsi psala, že se tím nesnažíš nějak LGBT komunitu naštvat, ale nejprve si promysli toto : z tvého pohledu ti přijde normální číst den co den o heterosexuálních párech a, kdyby jsi někde zase narazila na hetero povídku tak určitě by jsi nepřišla s tak nesmyslným článkem jako je tento...

70 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 9. prosince 2012 v 14:28 | Reagovat

[69]: Copak někde píšu, že mám něco proti homosexuálům nebo tomu, že jsou podporováni společností?

Pokud si správně pamatuji - ono už je to přece jenom rok a půl, co jsem článek psala - pozastavovala jsem se nad tím, že jsem se na každém druhém blogu setkávala s povídkami, kde jsou gayové zobrazováni jako romantické éterické bytůstky. Že si autoři do nich promítají své zidealizované představy. Že to berou za něco extra (módního), přitom je to normální věc.

A ano, pozastavovala bych se stejným způsobem i nad hetero povídkami, pokud by mi přišli stejným způsobem přitažené za vlasy. (Koneckonců, hlody mám i k těm hetero, když se tu porozhlédneš.)

71 fuchsia bridesmaid dresses fuchsia bridesmaid dresses | E-mail | Web | 14. ledna 2013 v 10:30 | Reagovat

How big is the choice of audio books? There are already over 6, 000 titles to choose from and we're adding new titles every day. You'll find everything from the latest best-selling audiobooks from major publishers such as the BBC, Harper-Collins, Simon & Schuster, Brilliance and Time Warner through to innovative audio theatre productions from around the world.
http://www.askdresses.org

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama